„Készen, mint még soha” – így hangzik a Mercedes-Benz legújabb szpotjának szlogenje. A videó kreatív módon mutatja be a brazíliai világbajnoksághoz vezető utat. Két szempontra fókuszál, melyek Jens Thiemer, a vállalat marketing kommunikációért felelős vezetője szerint döntőek a cím elnyerésekor: a sikerre való feltétlen szándékra, illetve a meglévő potenciál kihasználására.
A Jung von Matt/Neckar készítésű kisfilm premierjét május 24-re, a Bajnokok Ligája döntőjére időzítették.
Ezután számos csatornán látható lesz a spot 60, 45 illetve 30 másodperces változata. Az alkotás a Mercedes-Benz és a válogatott több médiumon átívelő vb-kampányának második lépése, mely a televízió mellett a nyomtatott felületeket és a digitális csatornákat veszi célba.
(Horizont.net: Auf dem Weg zum WM-Titel: Nationalkicker sind im Mercedes-Benz-Spot bereit wie nie, 2014. május 13.)
A nemzetközi szakmai híreket gyűjtötte, fordította és szerkesztette a Médianéző nemzetközi tematikus médiafigyelő szolgáltatása.
Forrás: PR Herald - www.prherald.hu