A Tumblr új funkciójának köszönhetően a márkák dizájnos külsővel jelentkeznek az oldalon. Az új tervező funkció lehetővé teszi a Tumblr felhasználói és az ott jelenlévő márkák számára, hogy személyre szabják saját oldalukat, ezzel a mobil eszközökön is elérhetővé téve és közvetítve az önkifejezés fontosságát. Az opció használatával személyre szabható az adott márka profiljának, blogjának, keresési eredményeinek teljes kinézete, a képektől kezdve a színeken át egészen a betűtípusig.
A kiváló lehetőség első sikeres alkalmazói között van az American Express, a Lipton, az Axe és a L’Oreal. A David Karp alapította, New York-i székhelyű Tumblr, amely már a Yahoo tulajdonában áll, felismerte, hogy a jövő sikerének kulcsa a mobileszközök minél átfogóbb használatában van, így egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek erre a területre. Bár az oldal igen erős versenynek van kitéve az olyan hasonló közösségi oldalak miatt, mint a Pinterest és Instagram, vezetői szerint mégis az élvonalban marad, hiszen a Tumblr az a hely, ahol a márkák a legnagyobb szabad teret kapják az önkifejezésre.
(AdWeek: How 4 Brands Embraced Tumblr’s New Mobile Design – Appearance feature all about customization, 2014. május 6.)
A nemzetközi szakmai híreket gyűjtötte, fordította és szerkesztette a Médianéző nemzetközi tematikus médiafigyelő szolgáltatása.
Forrás: PR Herald - www.prherald.hu