Valentin-napi reklámmal jelentkezett a Heineken.
Február 14-e a férfiaknak köztudottan azt jelenti, hogy egyre kevesebb idejük marad arra, hogy egy jól kitervelt, romantikus ajándékkal lepjék meg kedvesüket Valentin-napon. De mi a helyzet azokkal, akik a Super Bowl és az olimpiai közvetítések izgalmai közepette teljesen elfeledkeztek a dologról? A Heineken rájuk is gondolt!
A következő a megoldás: a sörgyártó vállalat különleges randevúkat szervezett két fő részére, amelyekre az utalványokat egy kis széfben helyezte el. Ezekhez bármely utolsó pillanatban ébredő férfi hozzájuthat, ha az Instagram fényképmegosztó oldalon közzétesz egy szerelmes fényképet. A feledékeny férfiak tehát vagy hajlandóak nyilvánosan kimutatni romantikus énjüket, vagy otthon tévézhetnek egyedül Valentin-napon. Esetleg lenyúlhatják valaki más vacsorafoglalását, hiszen biztosan van még egy pár Kovács István a városban…
(AdWeek: Ad of the Day: Heineken Wants Guys to Show Their Feelings This Valentine’s Day, 2014. február 11.)
60 perc alatt ígér minőségi reklámötleteket az ,,Egyórás Ügynökség”
A svéd Egyórás Ügynökség, mely Ben Langeveld és Ingmar Larsen kreatív igazgatók elképzelési alapján jött létre, egy csoport kitűnő kreatív szakemberrel arra vállalkozik, hogy 60 perc alatt minőségi reklámötletekkel állnak elő a megrendelőik számára. Larsen természetesen hozzátette, hogy a 60 perces időintervallum nem elegendő komolyabb logók kidolgozására, vagy reklámfilmek leforgatására, így a megoldás sem lehet végleges ennyi idő alatt, ám a bemutatkozásra, kölcsönös bizalom kialakítására és ötletelésre pont megfelelően hosszú. Talán elsőre furcsán hangzik, ám ez a kezdeményezés jóval komolyabbnak indult, mint a korábbi „A világ leggyorsabb ügynöksége” és a „Fizessen, amennyit szeretne!” próbálkozások. Ezt az is jól mutatja, hogy máris együtt dolgoznak a svéd közrádió egy projektjén.
(AdWeek: ‘One Hour Agency’ Promises Quality Advertising Ideas in 60 Minutes, 2014. február 11.)
A híreket gyűjtötte, fordította és szerkesztette a Médianéző nemzetközi tematikus médiafigyelő szolgáltatása.
Forrás: PR Herald - www.prherald.hu