Mainet.hu * Szórakozás, Információ, Időtöltés

- Pontos idő:
Valuta Árfolyamok
Valuta Árfolyamok
Valuta Árfolyamok
  • ● Autó, motor
  • ● Divat
  • ● Receptek, konyha
  • ● Érdekességek
  • ● Játék
  • ● Film
  • ● Erotika
  • ● Lakás, bútor
  • ● Jó tudni
  • ● Szoftverek, internet
  • ● Csak nőknek
  • ● Csak férfiaknak
  • ● Mobilok
  • ● Forma1
  • ● Sport
  • ● Munka
  • ● Növény,állat
  • ● Kert
  • ● Szabadidő
  • ● Utazás
  • ● Életmód, egészség
  • ● Képeslapküldő
  • ● Mainet direkt

  • Ön itt van:  
  • Főlap
  • ● Csak férfiaknak
  • Férfimárkák
Hirdetes_potenciamax.hu
Demo6

Írjon Ön is cikket! Regisztráljon és írhat cikket ! Bővebb információ

Regisztrált felhasználó belépése:
  • Fiók létrehozása
  • Elfelejtette felhasználónevét?
  • Elfelejtette jelszavát?

Férfimárkák

Tweet

Uraim! Önökért volt egy konferencia. Csak Önökre volt kíváncsi és csak Önöktől kérdezett. Többek között azt, hogy mitől férfi a férfi, ki a férfiideál ma, mi a fontos a férfinak, milyen fogyasztó a férfi. És persze milyen a férfi, ha márka. (Beszámoló a „Hímnem? Igen!” férfikonferenciáról) Jócskán megemelkedett a tesztoszteron szint 2012. május 24-én a VAM Design Centerben, ugyanis férfikonferenciát tartottak.

Az ötlet megálmodója a Marquard Media volt, mely szerint a magyar férfi egy alábecsült fogyasztó és itt a legfőbb ideje, hogy foglalkozzunk ezzel a mellőzött célcsoporttal. A cégnél már külön férfidivízió is működik és újabb, több tartalmat is szeretnének piacra dobni (ugyebár a Playboy és a CKM magazinok is hozzá tartoznak).

A magyar hímek totális feltérképezésére a médiacég a GfK Hungária Piackutató Kft-t és a Pécsi Tudományegyetemet kérte fel. Steigervald Krisztián adott egy kis ízelítőt a vaskos tanulmányból, amely több mint 4000 magyar pasit faggatott a férfiságukról. Szerinte a magyar férfitársadalom kívül-belül óriási változásokon megy keresztül. A férfiság azon lényege, hogy „az ember laza és gondtalan legyen” már a múlté. Ma itt van a 21. századi változata, aki fél a munkanélküliségtől, az anyagi bizonytalanságtól és főleg a családi biztonság elvesztésétől. Az átlag magyar férfi alól kicsúszott a talaj, mivel nem találja meg az áhított biztonságot. 43%-uk szerint csak pénz kell, hogy jól tudjanak élni, a maradék viszont többet akar. Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem tanára szerint a mai férfimárka nem a nyers férfiasságról szól, ennek annyi. Itt van az érzelmes, vonzó, ’puhább’ férfiú, akinek viszont temérdek ismeretlen szerepet kell elsajátítania. A mai férfi legyen 2 az 1-ben: kereső és családcentrikus is.

FÉRFI MA: KICSIT ILYEN, KICSIT OLYAN

A professzorasszony ma már létező négy trendtípust mutatott be: a self designer-t (másnéven überszexuális), aztán a retroszexuálist, a kreatív avangardokat és végül az érzékeny LOHAS-okat (környezettudatos). Mind a négy típus saját trendtermékeket, márkákat használ. A repertoárban megtaláljuk a hímvesszőápoló készletet, az urológus által fejlesztett golfütőt, de még az öltönybe tökéletesen beleszabott iPod-ot is.

A KREATÍV AVANTGARDNAK AZ ÖLTÖNYBE SZABOTT IPOD

Nyugodtan elmondhatjuk, hogy nemcsak a nők önképét befolyásolják a magazinokban látott tökéletes testű modellek. A férfiaknál is ugyanez a helyzet. Ráadásul a férfitest előretörése figyelhető meg, mivel 30-40%-kal több a magazinokban a félmeztelen pasi. Mint kiderült, a trendeket általában a homoszexuális és a metroszexuális férfiak indítják el.

EGYRE TÖBB FÉRFI A CÍMLAPON FÉLMEZTELENÜL VAGY MÉG ÚGYSEM…

„A férfiak általában fölfelé pozícionálják magukat” – mondta Katus Attila, személyi edző, aki talán arra célzott, hogy a „férfinak csak egy fokkal kell szebbnek lennie az ördögnél”.

A statisztika pedig alátámasztani látszik a fentit, ugyanis csak minden tizedik férfi sportol rendszeresen, sőt a 40-59 év közöttiek alig 2%-a. Fittness terembe pedig nagyon kevés, csak 3% jár. A magyar férfiak viszont egyáltalán nincsenek stresszeltetve az alakjuk miatt, nem úgy, mint a hölgyek. Hiszen még a termetes pocakhoz, kopaszsághoz is megfelelő státusz szimbólumokat sorakoztatnak fel. Ma már senki sem akar úgy kinézni, mint a két izomkolosszus prototípus, Schwarzenegger és Stallone, de ott sem tartunk még, hogy az „Alekosz pocak és a kólásüveg váll” legyen a követendő példa. Ami viszont jellemző, az a látványgyúrás: legyen meg az izmos kar és mell, aztán ennyi volt a testmozgás. Pedig az egészséges táplálkozásnak és az egészségmegőrzésnek ugyanilyen fontosnak kellene lennie. A testápolás viszont egyre nagyobb teret hódít. A 25-35 év közöttiek 5%-a rendszeres vendég a kozmetikákban, ahol a szőrtelenítés az egyik legnépszerűbb kezelés. Tehát már márkajegynek számít a kisportolt és csupasz felsőtest. A magyar férfiak mintegy 84%-a vásárol kozmetikai cikket, habár lehet, hogy inkább az asszony születésnapjára…

A SZŐRTELENÍTÉS ÉS A SZEMÖLDÖKSZEDÉS IS MEGVOLT MÁR?

Minden negyedik férfi fél az öregedéstől és ugyanennyi szeretne fogyni is. De nem ám a sportot választják (ahogy fentebb kiderült), hanem inkább a plasztikai sebész szikéjét. Dr. Molnár Miklós plasztikai sebész tárta fel azt a tényt, hogy 10 év alatt a férfiakon történő plasztikai műtétek száma mintegy 560%-kal nőtt, 4600%-kal a botox kezelés és 1500%-kal a ráncfeltöltések száma. A férfi plasztikai sebészet első 3 toplistáján a botox, a ráncfeltöltés és a zsírleszívás áll. A férfi viszont egy külön típust testesít meg a páciensek között: nem tűri a fájdalmat, azonnali eredményt akar, biztonságos, tervezhető, maximálisan informatív és professzionális szolgáltatást vár el. A férfi nem akar otthon maradni, ezért sem akar drasztikus változást, hiszen 3 hét múlva ’készen’ akar lenni. A férfi szereti a tiszta és gyors megoldásokat. 90%-uk az internetről tájékozódik, ezért egyáltalán nem érdekli őket a reklám, az akció, sőt még az árukapcsolás sem.

SZIKÉVEL SZABOTT IDOMOK

Amilyen menő lett a plasztikai sebészet, annyira rettegnek orvoshoz járni a teremtés koronái. Pedig 75%-uk fél a betegségektől, és bizony az átlagéletkor csak 69 év, ami 8 évvel kevesebb, mint a hölgyek esetében. Sajnos 59%-uk már a 70-hez sem jut el.

És hogy mi lehetne a konklúzió? Mindenkinek nehéz a dolga, de a férfi legyen férfi, és a nő legyen nő!

Férfimárkák
Férfimárkák

Forrás: PR Herald - www.prherald.hu

Tweet
Sir John Bowring

Tudta?..hogyan vélekedett Sir John Bowring a magyar nyelvről?

Gábor Dénes

Tudta?..hogy az atombomba fejlesztői magyar-amerikaiak voltak?

Kármán Tódor

Tudta?..hogy a televízió létezését a magyaroknak köszönheti?

Pulitzer József

Tudta?..hogy a "Pulitzer-díj" nevét Pulitzer Józsefről kapta?

Kategória legfrissebb cikkei

  • Dobd fel a szerelmi életedet afrodiziákumokkal!
  • Utcai támadások kivédése
  • A világ legszegényebb elnöke
  • Férfimárkák
  • Csajozás VS. pasizás

Kategória népszerű cikkei

  • Dobd fel a szerelmi életedet afrodiziákumokkal!
    3107
  • A világ legszegényebb elnöke
    2379
  • Utcai támadások kivédése
    1888
  • Csajozás VS. pasizás
    1137
  • Férfimárkák
    1032

Kapcsolódó cikkek amelyek érdekelhetik

Nem találtunk kapcsolódó cikkeket.


Kapcsolódó hirdetések
Banner0 1 200x200
Demo8

Népszerű cikkek

  • Képeslapküldő
  • Tudta Ön?
  • Erotikus háttérképek
  • Divatos öltözködés régen és ma
  • Victoria Hislop: A sziget
  • Ha szex, akkor Kámaszútra!
  • Civil szervezet létrehozása lépésról-lépésre
  • Elektromos autók Magyarországon
  • Dobd fel a szerelmi életedet afrodiziákumokkal!
  • A Pulik
  • Új süti őrület! - Cobbler
  • A bor a fogakkal is csodát művel
  • Mariana-árok
  • A szexistennő születése – A nagyi receptje szerint
  • Belsőégésű motorok
  • Télen is, ősszel is lehet a szabadban szexelni!
Demo10
Demo9
Demo11

 

 

 

  Általános ---

  Copyright mainet.hu © All right reserved!     

  Impresszum             

  Adatkezelés             

 

 

 

 

 

 

    Tájékoztatók ---

    Kapcsolat

    Hírdetések - Információk             

    A megtekintés feltételei             

    Felelősség             

 

 

 

 

   Weboldal ---

    force bootstruct framework         

    design mainet.hu

    Bannerek             

    Banner és link partnereink             

 

 

 

 

   Partnerek ---

   produced designbetyar

 

 

 

 

https://naturplus.hu/

https://potenciamax.hu/

http://cool-shop.hu/

https://potencianovelo-shop.hu/

Back to Top

Linkkatalógus