Mainet.hu * Szórakozás, Információ, Időtöltés

- Pontos idő:
Valuta Árfolyamok
Valuta Árfolyamok
Valuta Árfolyamok
  • ● Autó, motor
  • ● Divat
  • ● Receptek, konyha
  • ● Érdekességek
  • ● Játék
  • ● Film
  • ● Erotika
  • ● Lakás, bútor
  • ● Jó tudni
  • ● Szoftverek, internet
  • ● Csak nőknek
  • ● Csak férfiaknak
  • ● Mobilok
  • ● Forma1
  • ● Sport
  • ● Munka
  • ● Növény,állat
  • ● Kert
  • ● Szabadidő
  • ● Utazás
  • ● Életmód, egészség
  • ● Képeslapküldő
  • ● Mainet direkt

  • Ön itt van:  
  • Főlap
  • ● Szabadidő
  • Facebook vagy ungabunga
Hirdetes_potenciamax.hu
Hirdetes_potenciamax.hu

Írjon Ön is cikket! Regisztráljon és írhat cikket ! Bővebb információ

Regisztrált felhasználó belépése:
  • Fiók létrehozása
  • Elfelejtette felhasználónevét?
  • Elfelejtette jelszavát?

Facebook vagy ungabunga

Írta: Karvalics Attila
Tweet

Lerántja a leplet a szenzációhajhász cikkekről az ArvaliCom 2013-as kutatása. A magyarok többsége minden további nélkül meglenne Facebook nélkül, mégis a hazai 4,7 millió Facebook felhasználó 90%-a napi szinten, sőt többségük naponta többször is használja az oldalt. Csak 3,6% tartja magát függőnek, de 14,3%-nál fordult már elő, hogy szex helyett is inkább a Facebook-ot választotta.

A meglepő eredményeket is tartalmazó kutatásból kiderül: a megkérdezettek 15%-ának okozott párkapcsolati problémát Facebook tevékenysége, 3%-nál szakításra is sor került emiatt. A közhiedelemmel ellentétben csak a munkahelyek 8%-a tett már lépéseket a Facebook használat korlátozására, s csak a fészbukozók 5%-nak származott kára munkahelyén Facebook aktivitása miatt.

A gyakorta felröppenő híreknek, miszerint látványosan elkezd csökkenni a FB-használat, ellentmondanak a számok, ez csak meghatározott fejlett piacok legfiatalabb korosztályaira jellemző: a hazai lakosság 45%-a növelte a Facebook-on eltöltött idejét az elmúlt időszakban, míg 40%-é szinten maradt. A megkérdezettek 80%-a a jövőben is ugyanennyit kívánja használni az oldalt, s ugyan már kicsit többen vannak, akik csökkenteni kívánják jelenlétüket, mint ahányan növelni tervezik azt, ezek eredőjeképp még nem várható érdemi csökkenés a Facebook használatában.

A lakosság 88%-a naponta, ezen belül 55% többször is használja az oldalt, ráadásul 40%-uk alkalmanként és átlagosan egy óránál is többet tölt a Facebook-on. A megkérdezettek 8%-át idegesíti az oldal, míg 30% kifejezetten szereti azt, sőt, 15% már nem is tudna élni Facebook nélkül. Ugyanakkor 55% minden további nélkül el tudná képzelni, hogy az oldal nélkül létezzen. A megkérdezettek 75%-ánál csak kiegészítő vagy egyáltalán nem fontos, közel 22% életében viszont fontos szerepet játszik a Facebook, s csak 3,6% vallotta magát függőnek. A megkérdezettek 97%-a állítja, hogy hasznos információkat talál a Facebook-on, 88%-uk, ha különböző intenzitással is, de szívesen meg is osztja ezeket. A megkérdezettek felét izgatja, hogy másoknak mennyire tetszett az általuk közzétett tartalom, a másik felét nem érdekli.

A lakosság 64%-át nem zavarják a hirdetések, de 36% már soknak tartja jelenlétüket. A potenciális hirdetés kattintók aránya 85%, akik közül 55% „megnézi, ami érdekli”, de sokan vallják, hogy „ritkán kattintanak”. Visszaszorulóban a nyereményjátékok használata. Több mint 80% soha, egyre kevesebbet vagy csak ritkán él ezekkel. A like-láz viszont még él. A felhasználók 34%-a 50-nél is több oldalt kedvelt már.

„A Facebook a legnagyobb hazai médiummá nőtte ki magát igen intenzív, napi szintű használat mellett. A kapcsolattartó eszközként indult rendszer mára a vállalatok és márkák arculati tőkéjének fontos építőköve lett. A Facebook a rajongókkal történő közvetlen kommunikációs lehetőség mellett olyan célzási és kereskedelmi potenciált is rejt magában, amelyekről korábban álmodni sem mertünk volna”, állítja Karvalics Attila, a kutatást végző ArvaliCom ügyvezető igazgatója.

Arra a kérdésre, hogy vajon az életünkben még befellegzik-e a Facebook-nak, 74% válaszolta, hogy a Facebook mindent túlél, de többségük szerint egyre több kihívója akad majd. A megkérdezettek 26% szerint azonban le fogják győzni előbb-utóbb, de a google és a twitter helyett ezt leginkább egy teljesen új piaci szereplőtől várják. Az is kiderült, hogy a Linkedin népszerűsége már megelőzi a twitterét, sőt, a legintenzívebb rajongói kategóriában a Foursquare-t is már ugyanannyian szeretik, mint a twittert.

A megkérdezettek 20%-ánál már legyőzte valaha a Facebook a szexet, sőt, 6%-uk vallja, hogy „mindig a Facebook győz”. A többség (76%) azért még a hagyományos testi örömökre szavaz. Csak a megkérdezettek 36%-a gondolja, hogy párja nem lép be az oldalára, míg 33% csak „nem tud róla”. Míg az állatok és babák egyelőre még keveseket idegesítenek (11 és 8%), az idézetek már a felhasználók közel 20%-át. A fészbukozókat már saját maguk is idegesítik az esetek 6%-ában. Arra a kérdésre, hogy mi zavarja leginkább a felhasználókat, leginkább a gyakran posztoló ismerősöket (25%), a nyereményjátékokat (35%) és hirdetéseket említették (53%).

A lakosság 20%-ának okoz kisebb vagy nagyobb gondokat a Facebook használata, míg 80%-a jól boldogul vele, „amire nekem kell, azt tudom”, volt a válasz. A lakosság 30%-a már kizárólag mobil felületről vagy tabletről lép be az oldalra. A megkérdezettek 64%-át egyre jobban vagy nagyon foglalkoztatják adatbiztonsági kérdések, további 2%-ot mániákusan.

Forrás: PR Herald www.prherald.hu

 

Tweet
Sir John Bowring

Tudta?..hogyan vélekedett Sir John Bowring a magyar nyelvről?

Gábor Dénes

Tudta?..hogy az atombomba fejlesztői magyar-amerikaiak voltak?

Kármán Tódor

Tudta?..hogy a televízió létezését a magyaroknak köszönheti?

Pulitzer József

Tudta?..hogy a "Pulitzer-díj" nevét Pulitzer Józsefről kapta?

Kategória legfrissebb cikkei

  • Egy emberi arc
  • Programajánló: A budapesti Törley Látogatóközpont
  • Facebook vagy ungabunga
  • Nagy(Ban)Dózis
  • Jáksó László

Kategória népszerű cikkei

  • Tiszavirág fesztivál - Szolnok
    1809
  • Jáksó László
    1730
  • Nagy(Ban)Dózis
    1629
  • Facebook vagy ungabunga
    1624
  • Egy emberi arc
    1492

Kapcsolódó cikkek amelyek érdekelhetik

Nem találtunk kapcsolódó cikkeket.


Kapcsolódó hirdetések
Banner0 1 200x200
Demo8

Népszerű cikkek

  • Képeslapküldő
  • Tudta Ön?
  • Erotikus háttérképek
  • Divatos öltözködés régen és ma
  • Victoria Hislop: A sziget
  • Ha szex, akkor Kámaszútra!
  • Civil szervezet létrehozása lépésról-lépésre
  • Elektromos autók Magyarországon
  • Dobd fel a szerelmi életedet afrodiziákumokkal!
  • A Pulik
  • Új süti őrület! - Cobbler
  • A bor a fogakkal is csodát művel
  • Mariana-árok
  • A szexistennő születése – A nagyi receptje szerint
  • Belsőégésű motorok
  • Télen is, ősszel is lehet a szabadban szexelni!
potenciamax.hu
potenciamax.hu
potenciamax.hu

 

 

 

  Általános ---

  Copyright mainet.hu © All right reserved!     

  Impresszum             

  Adatkezelés             

 

 

 

 

 

 

    Tájékoztatók ---

    Kapcsolat

    Hírdetések - Információk             

    A megtekintés feltételei             

    Felelősség             

 

 

 

 

   Weboldal ---

    force bootstruct framework         

    design mainet.hu

    Bannerek             

    Banner és link partnereink             

 

 

 

 

   Partnerek ---

   produced designbetyar

 

 

 

 

https://naturplus.hu/

https://potenciamax.hu/

http://cool-shop.hu/

https://potencianovelo-shop.hu/

Back to Top

Linkkatalógus